torsdag den 8. juli 2010

Louise Hardwich DONE

MUHAR MENNESKER, JEG NÅEDE DET TIL YARI-CON!!!!

Jeg fik lavet mit Louise cosplay færdig...... dog sprang mine bukser op i syningen op til FLERE gange, så til sidst opgav jeg og tog nogle sorte cowboybukser på. XDD (min symaskine har ikke overlock og spadser når jeg syr siksak, så.. ^^')

Men jeg det er et HURTIGT cosplay.. taget mig mellem 12-24 timer alt i alt og sy... og jeg er ret langsom til at sy, så. ^^' Det er eksremt lidt tid. XD

Anyway Sidel og jeg fik taget os et mini-photoshoot sammen.. men guys... billederne er TOTAL photoshop, og jeg VED det.. men det var ca. 31 graders varme og vi var KOGTE begge to i at rende rundt i det der lædderlort...... så.. ^^'



Se selv forskellen. XDD OG jeg er ikke super god med Imageready som jeg bruger så. ^^'

Nadia og jeg går ud og tager et photoshoot med det i morgen, og så ligger jeg det op hvor det sidder LIDT pænere og hvor jeg er KNAP så redigeret og retard i ansigtet! XD enjoy your pictures. XD

Og jeg blev kaldt Hannah Montanah med den paryk på. -_____-' garg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar