søndag den 4. april 2010

Wig til Ilia, Mio Hio og Natsuki

Så har jeg endelig fået bestilt mine parykker til Svs-con.. =w=

Den sværeste at finde paryk til var Ilia. Ikke kun på grund af farven men også længden og fordi jeg satte mig selv det krav at den skulle kunne tråle glattejern fordi:
Jeg har set mange cosplayere der har formet hendes hår ved hjælp af tupering og hairspray. Og der er ikke nogen i vejen med det, det ser til dels fint ud... men JEG syntes nu det bliver fedtet..
Hendes pandehår bliver ikke let at lave uden glatjern så tadaa.. XD

Jeg fandt denne her..

Jeg ved godt at farven ikke er perfekt, og det irritere mig sygt meget.. men det var udmiddelbart det eneste jeg kunne finde der levede op til mine krav. Jeg håber også på når jeg har fået den klippet og gjort ved, at den får et lidt andet skær og reflekser.. XD men lad os nu se..
Ud over Ilia har jeg også bestilt Mio Hio som der kan tåle glatjern.
Det var ikke et krav for mig, overhovedet, men hendes hårfarve er slet ikke nem at finde skal jeg lige hilse at sige .. -__-' Så det her var mit bedste bud.. XD egenlig ville jeg havde valgt denne her farve til Ilia, men parykken er simpelhent for kort. >__<

Denne her paryk syntes jeg selv er et GENIALT fund!
Farven kunne enkeltvis ikke være bedere! O__O Længden er perfekto og og og og ja! I love it!

ud over det er parykken allerede ankommet! O__O Jeg bestilte den for lidt over en uge siden. Sygt! XD SÅ nu kan jeg ikke vente med at komme hjem til Nadia hvor den venter pænt på mig


ud over det er jeg begyndt at sy på Natsuki-cosplayet.. ^__^/ Jeg ligger snart nogen billeder op af hvad Lea og jeg har fået lavet

4 kommentarer:

  1. Mht den første wig; hvis den skal være mørkere inde i 'bunden'/all over egentlig med et større spil imellem lyst og mørkt som der er i rigtigt hår, kan du prøve at farve dem med markers evt? Har en guide fra et cosplay blad der handler om farvning hvor de netop bruger markers til at præsitions farve ^^

    SvarSlet
  2. OMG det vil jeg rigtig gerne! ;o; det ville være like.. AWESOME! <3 QoQ

    SvarSlet
  3. Kan tage den med til hanami så <3

    SvarSlet